måndag, december 03, 2007

bank och klimat

Jag skrev ju till banken och klagade på att dottern knappt hann fram till Mexiko förrän hennes betalkort gick ut. Det skulle personalen på banken ha kontrollerat tyckte jag ...och tycker. Så jag skrev till bankens klagomur och nu har jag fått full täckning för mitt DHL-utlägg direkt in på mitt personkonto. Inte så dumt! Det kan löna sig att klaga.
Orosmoment, förresten. Jag gjorde DNs klimatkoll och fick sämre resultat än jag väntat mig. Jag trodde jag skötte mig lite bra men så bra är jag inte. Bättre kan det verkligen bli. I kväll skall jag göra om det några gången och se hur de räknar. Kan boven vara min resa till Mexiko, den räknade jag in, att jag har liiite varnare här hemma än rekommenderat, att jag äter kött eller ... vad?

Inga kommentarer: