söndag, mars 23, 2008

jag kan vanja mig....

..kan jag... Vi ar pa plats nu, i Playa del Carmen, och har haft en dag i solen vid Karibiska havet. Det ar varmt fast pa eftermiddagen hade vi en underbar bris. Det ar facinerande med all inclusive, man liksom bara tar for sig. I morgon aker syrran och jag till Chichen Itza, ett av de nya, moderna sju underverken. Det finns fantastiska, fardigplanerade utflykter och det fattade vi genast vitsen med har i varmen. ..man kan vanja sig....
Jag tanker inte skriva om resan, den var jobbig!

1 kommentar:

Anonym sa...

Vaga inte klaga på varmen. Har var det -10 i forgar natt, halv storm och snoslask dagen efter. Det ska tydligen vara ett upphall i varen ett tag nu, sa jag är otroligt avundsjuk. Det later bra med fardiga utflykter - bara att hanga med och njuta.
Amanda har varit har och tagit ett 10-tal foton på Ernst. Han har atit lite daligt men nu tror jag att han accepterat tillvaron har - haller sig garna i narheten av mig. Just nu ligger han på skrivbordet framfor fonstret och kollar vad jag skriver.
Njut av varmen och den fantastiska miljon - snart ar det verklighet igen.
/Stina