onsdag, mars 19, 2008

så...

Då är simglasögonen på plats i ryggsäcken, biljetterna är kollade...igen.. Ernst är på plats hos arbetskamraten (TACK!) men i hallen hänger en blus...frågan är om jag skall packa ner den också? dadamdadam...... Just nu känns det rätt jobbigt, det är jobbigt att packa och resa iväg och sitta på ett plan i 11 timmar och vänta på flygplatser mitt i natten. Men den känslan brukar gå över då jag väl sitter på planet.
I morgon bitti har jag kanske ett brev från dottern, hon kommer hem från Mexico City idag onsdag mexikansk tid. kanske har hon lite tips åt oss. Jag hoppas det vi hittar Internet-cafeér så vi kan skriva en rad hem och några rader i dagboken/bloggen. Vykort är ju inte aktuellt, det lär ta 3 veckor. Moster Doris måste ha ett kort, dock, det är givet, hur lång tid det än tar. ;-)

Nu är det dax att sova.

Inga kommentarer: