tisdag, april 01, 2008

Canon del Sumidero

Idag har vi varit pa utflykt. Vi for med bil genom bergen och sen med bat ut pa floden i El canon del Sumidero. Miljoner ars arbete av vattnet har gravt kanjonen kilometerdjup pa flera stallen och det var sa vackert. Vi sag krokodiler och hagrar och var sa nojda. Vi hann med ett kort besok i en liten bergstad ocksa och det blev lite shoppat. De har valdigt speciell barnsten har, den ar mer at olivgront an den nordiska. valdigt vacker. Det finns ocksa sa mycket vacker textil att kopa..ojoj!
Jag har ocksa pratat med dottern pa en knastrig telefonlinje. Hon var olycklig for hon hade inte registerat sig i Monterrey som hon borde gjort efter det att hon fatt sitt visa...efter strul... Jag blir sa olycklig jag med men jag maste farsta att jag inte kan gora sa mycket, hon ar 18 och kan sjalv...vilket hon havdat sen hon var 2!! lugn mamma, lugn!

Inga kommentarer: