fredag, juni 06, 2008

1 vecka

om en vecka, så här dax är hon hemma, dottern! då har vi mött henne vid flyget och kört hem. I utflyktskorgen fanns det köttbullar, smörgås med leverpastej och yoghurt.
Idag har jag städat hennes rum, på riktigt!, dammsugit och torkar och fixat och rena lakan ligger framlagda.
Just nu är hon lite upp å ner. De har precis kommit hem efter en 6dagars rundresa i nordvästra Mexiko och det stora samtalsämnet var hur svårt det var att anpassa sig efter hemma igen. Det är tydligen så, svårt att anpassa sig när man kommer hem. Det är tur att hon har hela sommaren på sig innan skolan börjar. Hon längtar efter sängen här hemma, sin egen! :-)
Jag måste också anpassa mig, skärpa mig, ha mat hemma, å så :-)

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag förstår att du längtar!

Tänk vad dottern har hunnit uppleva mycket och fått nya kunskaper under det här året.