fredag, juni 13, 2008

6 timmar

6 timmar fick jag känna lugnet att dottern är hemma på svensk jord och intill mig. 15.30 landade planet, 4 timmar försenat, och vi körde hemåt. 21.30 lämnade jag av henne på torget, hon skulle ut med kompisarna. 6 timmar efter 9 månader! Nu sitter jag här och oroar mig för stadens nöjesliv. :-) Dottern har rest i dryga 2 dygn, en natt på buss, en natt på flyg och är jättetrött. Men ut skulle hon. Jag kan bara ana hur det går om hon dricker lite (för mycket dricker hon inte, det vet jag). Usch! Samtidigt blir jag så jätteglad! för på torget stod 4 jättefina tjejer och väntade på henne. Duktiga och roliga och seriösa tjejer men huvudet på skaft! Och de skulle ta hand om henne, det bad jag dem om :-) Ha!
Dottern fick ta min mobil, hennes svenska simkort ligger i ryggsäcken och hon hann inte sätta i det.... hon skall ringa när jag skall hämta henne.
Tänk om man skulle ringa... :-) fråga lite hur hon har det... :-)

Inga kommentarer: