söndag, januari 27, 2008

trevlig helg

Inte ett ord från dottern men det har varit en trevlig helg. lite trevligt pratande, lite räkor, lite vin, en bra film, IKEA och en hallspegel..eller om den hamnar i mitt sovrum. Jag börjar bli alldeles knäpp av att mitt sovrum inte är i ordning, det sitter där och irriterar och känns alldeles hopplöst. Det måste få en lösning.
Jag har så smått börjat planera min 4 veckors frånvaro från jobbet. Nån kontakt har jag tipsat om att det går att ringa en kollega, jag har planerat in några besök precis innan och precis efter och jag har varskott om att jag inte kan delta på det en och andra. Problemet med katten har jag nog löst, det verkar fixa sig. Jag skall se om jag kan få ett klart besked nu i veckan.

I morgon skall jag klippa mig, tack o lov, det är dax.

1 kommentar:

Farsan_Baloo sa...

Hejsan

Här kommer en liten hälsning från Solidaritetsbloggen som den här månaden tänker lite extra på utvecklingsstörda barn, unga och vuxna. Kolla in http://delameddig.blogspot.com för mer info.

mvh / Marcus