lördag, september 22, 2007

också en ponny...

flera bloggar har jag läst om en personlighetstest. Jag är lite svag för såna så jag testade mig naturligtvis.... jag blev en ponny, en trygg ponnysjäl. Jag undrar lite om det är en komplimang eller inte. Jag vill ju hellre vara en delfin, snabb, kul och smart. :-) fast å andra sidan, om alla vore trygga ponnysjälar så skulle ju världen se bra mycket bättre ut. Kanske inte så utvecklad (vem behöver allt denna nya teknik?) men tryggare och gladare.
Klockan är halv 4, i Mexiko är den alltså halv 9. Undrar om dottern är vaken? Hon är nog inte en ponnysjäl.

1 kommentar:

Pumita sa...

Visst är det märkligt att man är så svag för såna här tester. Jag hade nog hellre blivit något annat en zebra... delfin lät himla kul och så är de intelligenta också. ;D Vid närmare eftertanke är det säkert bäst att det finns alla möjliga sorter.

På tal om nånting helt annat: Jag läste här att du är på väg till Mexiko! Åh, vilken lycka! Jag blir jätteavis.