lördag, augusti 25, 2007

Dag 3

Idag är det dotterns tredje dag i Mexiko och hon åker/har kanske åkt/ till Monterrey och till sin värdfamilj.
Jag har fortfarande inte hört av henne vilket irriterar mig, faktiskt. Jag vet att hon har kommit fram och att allt har fungerat men några ord från henne skulle vara trevligt. Man vill ju ändå höra det från henne själv. Det får bli ett minus vid YFU´s utvärdering om 10 månader.
Trots att jag gått och tittat på telefonen och kollat efter epost hela dagen så har det blivit en del gjort; skruvat isär och bort bordet från mitt rum, tagit bort smutstvätt och lakan från dotterns rum, varit på loppis, läst ut boken, dammat lite, städat badrummet... inte mer, jag har fortfarande semester.... :-) Jag har flyttan telefonen också, närmare soffan och mitt rum!

Inga kommentarer: