lördag, juli 21, 2007

32 dagar kvar

och jag funderar...... skall jag hämta ut Harry Potter and the Dethly Hallows från pressbyrån nu i eftermiddag? Då ligger den hemma då dottern kommer hem på måndag och jag kan läsa lite i den i morgon. Eller inte! hämta den, då kan dottern hämta den själv då hon stigit av tåget. Humhum hum... beslutbeslutbeslut... Ernst har inget bra svar.


kl. 10.08. Dottern har ringt, hon har det toppen på Jingis och just idag fyller scoutrörelsen 100 år så det skall bli stort party. De har haft hyfsat väder under veckan. Hon är lite förkyld. I morse kom en skur men nu är det uppehåll och de är vid gott mod. Hon vill absolut hämta sin Potterbok själv på måndag, lite av en traditionalist är min kära dotter. Men OK, jag hade ändå inte hunnit läsa mer än några sidor i morgon.

Inga kommentarer: