torsdag, juli 19, 2007

34 dagar kvar

och hjälp! vad vi, främst dottern, skall hinna med under den tiden, vara på landet, fira mormors födelsedag, säga hejdå till alla kompisarna, shoppa, ta sista sprutan, hämta visumet, läsa Harry Potter and the Deathly Hallows, se Harry Potter och Fenixorden (med mig), röja upp i rummet, gå upp till skolan och lämna tillbaka skolböcker och säga hejdå till lärarna.... Det bästa är nog att inte tänka så mycket utan bara göra det.
På Jingis-lägret är det i alla fall toppen, har jag förstått. Det är några som bloggar därifrån på http://www.resedagboken.com och trots regn och åska i rejäla mängder så har de det bra. Det finns bilder att titta på och det ser fantastiskt ut. Än en gång - Tack scoutrörelsen!

1 kommentar:

Anonym sa...

hej, trevlig att läsa din blogg. Jag är en mexikan (fran Mexiko stad) som bor för tillfället i Stockholm. So roligt att din dotter ska studera i Mexiko, det är ett fantastiskt land och folken är underbar. Hon kommer att avnjuta det här äventyr. Jag ska läsa din blogg ofta, den är mycket intressant. Förlåt för min dåliga svenska :) ¡Buena suerte!