onsdag, juli 11, 2007

42 dagar kvar

I morse vinkade jag av dottern vid tåget. Hon hade 1 byte på vägen till Kristianstad och jag påminde henne om att hon skulle byta i Hässleholm. Med tanke på att hon om 42 dagar skall byta plan på Charles De Gaulle- flygplatsen i Paris var det kanske onödigt.
Egentligen borde jag ha börjar skriva för 10 år sen då vi för första gången körde ut henne till en scoutstuga utanför stan och lämnade henne där för ett 2-dagars läger. Hon var 7 år då och gick i 2:an. Hon hade lovat att inte sova i ovansängen men erkände efter flera år att det hade hon gjort. Det man inte vet....

1 kommentar:

Anonym sa...

Trevligt att läsa och ett bra sätt för dig att skriva av dig samtidigt som du får en fin dagbok. Du kan gå tillbaka och se när olika saker hände.

Jag lägger till din blogg till mina "bloggfavoriter" så är du lätt att finna tillbaka till.
Mia