torsdag, juli 12, 2007

41 dagar kvar

Idag har jag plockat in all utrustning från balkongen. De luktade fortfarande inte rabarberpaj men jag vill ha tillbaka min balkong. Jag skall rulla ihop allt och lägga upp det i skåpet. Det skall knappast användas förrän nästa sommar....kanske skulle jag lägga sovsäcken i tvättmaskinen?
Idag har jag köpt Mexiko, Första Klass reseguider och börjar dregla liiite. Det finns otroligt mycket att se och uppleva, modern arkitektur, natur, Maya-tempel, kolonial kultur... Jag hittade en blogg som Anneli på resa i Mexiko skriver. http://anneliesandra.blogg.se/ Den skall jag läsa.
Vi vet inte när vi kan hämta dotterns visum och studentlegitimation. Vi vet fortfarande inte var dottern skall bo. Vi vet inte vem som skall möta henne vid flygplatsen. Vi vet att de första 3-4 dygnen är det en förberedelsesamling i Mexiko City med studenter från hela världen. Efter den samlingen får de träffa sina familjer och åka "hem". Lite mer information vore skönt.

Inga kommentarer: